SKARGI I WNIOSKI
Skargi i Wnioski można składać:
- telefonicznie - w piątki, w godz. od 14:00 do 15:00; tel. (32) 263-10-97 wew. 301
- skype: dyrekcja.nasza-przychodnia.pl - w piątki, w godz. od 14:00 do 15:00
- pisemnie:
- listownie (na adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Kisielewskiego 2)
- pocztą elektroniczną (biuro@nasza-przychodnia.pl)
- skrzynką pocztową przy Wejściu A
Skargi/wnioski anonimowe:
- Skargi/wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Termin rozpatrywania skargi / wniosku:
- Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia lub doręczenia do placówki.
Księga Skarg i Wniosków:
- Znajduje się w Rejestracji Ogólnej. W okresie pandemii sugerujemy kontakt NIE osobisty jw.
Inspektor Ochrony Danych osobowych: